Klachten

YourFACE gaat uiterst voorzichtig en zorgvuldig te werk. Dat begint bij een eerlijk advies en merk je vervolgens tijdens de behandeling.  Maar ook na de behandeling kan je altijd bij ons terecht. Mocht je ondanks onze topartsen, moderne faciliteiten en A-merk producten toch niet tevreden zijn dan nodigen we je altijd eerst uit voor een gesprek. Mochten wij er dan niet uit komen kun je je klacht naar ons mailen. Beoordeling daarvan zal binnen 4 weken plaatsvinden.

Mochten wij daarna niet tot een adequate oplossing komen dan kunt je je richten tot de gratis beschikbare onafhankelijke klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris is er voor jou en zal je verder helpen met het verwerken van je klacht. Mochten we er dan nog niet uit komen wordt de klacht een geschil en assisteert de klachtenfunctionaris je bij deze verdere stap.

Je kunt ook altijd rechtstreeks contact opnemen met de klachtenfunctionaris of de geschillencommissie. Zie hier.

Om een onafhankelijk advies en bemiddeling te kunnen geven zijn wij aangesloten bij de geschilleninstantie en klachtenregeling van DOKh.