De klant aan het woord

Een behandeling ondergaan kan de eerste keer best spannend zijn. Wij kunnen natuurlijk wel vertellen dat het helemaal niet nodig is om die spanning te voelen, maar komt het dan over? Volgens ons is het veel beter dat iemand dat doet die de behandelingen al eens heeft gedaan. Daarom laten we een klant aan het woord.

Barbara (67) uit Utrecht is een trouwe klant van YourFace. Het had echter niet veel gescheeld of dat was niet zo geweest. Barbara: ‘Ik had een facelift laten doen bij een plastisch chirurg en dat is helemaal niet goed gegaan. De chirurg was heel gehaast en heeft erg slordig werk verricht.’

Uiteindelijk was het lot ervoor verantwoordelijk dat Barbara bij YourFace terechtkwam: ‘Via de tandheelkunde kwam ik uiteindelijk in contact met Arthur. Ik ontdekte dat Botuline Toxine kan helpen voor mensen die last hebben van knarsetanden en dat maakte me nieuwsgierig. Zo kwam ik uiteindelijk bij Arthur terecht. Dat was direct een verademing. Simpelweg door de manier waarop hij je benadert. Heel professioneel, niet opdringerig en hij laat je gewoon aan het woord. Hij benadrukt ook vaak dat het gaat om het terugbrengen van de harmonie in je gezicht. Arthur heeft me destijds heel snel gerust weten te stellen.’

“Het niet zo dat je je mooier wilt voelen, maar simpelweg juist meer jezelf wilt zijn”

Het bleef uiteindelijk niet bij een consult. Barbara onderging diverse behandelingen met injectables. Over het resultaat is ze zeer te spreken: ‘Het brengt betere balans in je gezicht. Het mooie ervan is dat mensen tegen je zeggen dat je er beter uitziet, maar niet direct begrijpen waarom. Dat is het mooie van dit soort ingrepen; het is zichtbaar, maar juist ook onzichtbaar.’

Zeker wanneer je nog nooit een dergelijke behandeling hebt ondergaan, is de stap naar een kliniek natuurlijk best een grote. Barbara was juist te spreken hoe ze werd ontvangen. ‘Ik vond het geweldig. Ik heb natuurlijk zelf een hele negatieve ervaring gehad hiervoor, en juist daarom is de manier waarop Arthur het aanpakt fantastisch. Hij communiceert, waar veel andere cosmetisch artsen hun werk vooral in stilte doen. ‘

‘Je hebt ook inspraak. Hij liet me het tussentijdse resultaat zien en ik gaf aan dat ik de ene kant niet gelijk vond aan de andere, en dat was hij met me eens. Dat verhelpt hij meteen. Die wisselwerking is echt heel fijn.’

‘Wanneer je voor het eerst binnenkomt vraagt Arthur waar hij je mee kan helpen en krijg je de gelegenheid om vragen te stellen. Hij stelt je daarin enorm op je gemak. Vervolgens vul je een formulier in met allerlei vragen over je gezondheid, en vertelt hij je van alles over de kliniek, over zijn ervaringen enzovoort. Ik vind dat een hele goede kennismaking. Het allerprettigste is dat je je na een gratis consult ook helemaal niet verplicht voelt om de behandeling te ondergaan. Dat is nu juist het fijne aan open communicatie. Hij vertelt trouwens zo enthousiast over de kliniek, dat je je direct heel erg betrokken voelt.’

‘Ik voel me zoveel lekkerder in mijn vel na deze behandelingen. Een stap naar een kliniek zet je natuurlijk niet zomaar. Dan is er iets gebeurd in je leven. Vaak is het niet zo dat je je mooier wilt voelen, maar simpelweg dat je je meer jezelf wilt voelen, zijn wie je vroeger was. Arthur heeft me daar enorm bij geholpen.’

‘Ik vertel natuurlijk niet aan Jan en alleman dat ik deze behandelingen heb ondergaan, maar de mensen met wie ik het deel, die raad ik het absoluut aan. Het voelt allemaal ontzettend natuurlijk, en dat vind ik het grootste compliment aan het adres van Arthur.’